Založ si blog

U nas je to tak

Vlaková stanica v Bratislave žije svojim vlastným životom. Nezaujíma ju názor architektov, aktivistov, všeobecne ľudí. Má špecifickú atmosféru, chuť a vôňu. Nie, nemyslím iba moč.

„Hej, kámo. Nechceš hodinky?“, prihovára sa mi šmelinár v revizórskom outfite – hrubá lacne bundy a panske mikiny, letne saty.

„Šibe ti? Hodinky? Tie sa strielali v 90.rokoch. Nechceš zmeniť sortiment? Kto si dnes kupuje hodinky?“ Tieto vety si iba pomyslím. Skutočnou odpoveďou je len razne nie a odchod.

Vchádzam do vnútornej haly a skôr než sa stihnem zorientovat, prichádza ďalší hlas.

„Hej, brácho. Nemáš mi požičať 50 centov na lístok? Za tri minúty mi ide vlak.“

50 centov nemám. Mám však dobrý pocit. Na hlavnej stanici nikto nie je nikomu cudzí. Cítim sa tu dobre. Všade naokolo mám kamošov a bráchov. Škoda, že to takto nefunguje všade. Samozrejme každý len niečo chce.

Kúpil som si bagetu,aby som na tej dlhej ceste mal čo jesť a aj vodu. Sadol som si do vlaku, pustil si hudbu a čakám 3 minúty do odchodu. Zrazu pribehol ďalší mladik: „Čau kamarát, teba poznám. Nemáš mi požičat 3 ečka? niekto mi ukradol peňaženku“.

Vyhlasenie z nemocnice

08.10.2013

Vo februári 2011 ochorela moja 1,5 ročná dcéra na zápal priedušnice a musela byť hospitalizovana v okresnej fakultnej nemocnici. Na 3 noci som sa stal jej doprovod. Po návrate z nemocnice som o tom napisal “report” ktorý som uverejnil na svojom súkromnom blogu. Nakolko sledujem v poslednom čase zvýšené množstvo článkov na blog.sme.sk k téme zdravotnictvo SR, rád by som [...]

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3504x
Priemerná čítanosť článkov: 1752x

Autor blogu

Kategórie